[ubuntu-hu] Ubuntu dokumentáció.

Máté Horváth ginkosmail at gmail.com
2008. Már. 5., Sze, 11:44:18 GMT

Szenográdi Norbert Péter <sevoir at is.hu> írta, 2008.03.05.:

> esetleg ha lenne mod, mint mashol is lathato hasonlo:
> - felhasznalo kijelolhetne, hogy mi volt a megoldas szamara a valaszok
> kozul(ami aztan esetleg kaphatna egy pl.:zold keretet) . igy lenne egy
> kerdes es egy jol elkulonulo valasz ami neki bevalt. nem kellene
> vegigolvasni az osszes valaszt mi volt a  megoldas reszere.
>
> Udv.:Sevoir

Én inkább egy olyan megoldást javasolnék(mivel sokszor több felhasználó
javaslata alapján találják meg a problémára a megoldást) így a topikindító
topiknyitó hozzászólásának végére tehetnénk egy gusztusosan kiemelt linket,
ami egy összefoglalt workaroundra mutat amit a dokumentáció szekcióban
lehetne elérni a Workaround címszó alatt. Ebben lehet mellékelni a
felhasználó rendszerének adatait, a hiba mivoltát, körülményeit és a
megoldást.

Üdv,
H.M.
--------- következõ rész ---------