[ubuntu-hu] Kedd: Firefox 3 talalkozo Budapesten (Download Day parti)

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2008. Jún. 13., P, 10:16:13 BST

 FIDRICH Robert írta (Dátum: 2008. Jun. 13.)
> Ha lesz a helyszínen wifi, akkor akár ott helyben is letöltheted majd a
> Firefox3-mat a gépedre, de talán jobb lenne, ha úgy jönnél a
> találkozóra, hogy már előtte letöltötted a Firefox3 böngészőt, és
> elmondhatod, hogy a Guiness-rekord kísérlet sikeréért Te már megtetted,
> amit kell, és most már csak ünnepelni szeretnél.
Nem teljesen értem ezt a letöltősdit. Ha kedden azt mondom
sudo apt-get install firefox
akkor a stabilat hozza le?
Mert ugyebár legtöbben április (Heron) óta Firefox 3-at használunk.
Tulajdonképpen akkor mi már teljesítettük is a feltételt,
de azért jelezzük az oldalon?

> A vidékieknek még van négy napjuk, hogy hasonló rendezvényeket
> szervezzenek.
Sajnos ezt nem tudom vállalni :-(

        Árpi

--