[ubuntu-hu] Megvan a datum: jun. 17-en lesz a Download Day

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2008. Jún. 12., Cs, 07:36:31 BST

http://ubuntu.hu/blog/fidusz/download_day_jun17

Firefox3: június 17-én lesz a Download Day

A SpreadFirefox fórumában megjelent egy két soros bejegyzés, amely
szerint június 17-én, jövő kedden jelenik meg a Firefox3, vagyis, ha jól
számolom, 5 nap múlva lesz a Download Day, a Firefox3 Guiness-rekord
kísérlet napja.

A Mozilla Developer Center oldalalán Mike Beltzner által közzétett
bejelentésre hivatkozva maryc azt írja, hogy a Download Day a
csendes-óceáni nyári időszámítás szerint várhatóan délután 1 vagy 2
órakor kezdődik, ami, ha jól számolok, annyit jelent, hogy közép-európai
nyári időszámítás szerint hajnali 4-kor vagy 5-kor kezdhetjük a Firefox3
letöltését, és 24 óra múlva zárul a Guiness-rekord kísérlet.

Ez az időzítés számunkra egész jól egybe esik a Szabad Szoftver Esték
negyedik rendezvényével, amelyen Tímár András, szoftverhonosító, az
FSF.hu aktivistája pont a Firefox 3 kapcsán mesél majd böngésző
történetéről, fejlesztési modelljéről, a sikerének titkáról és a
honosítási munka menetéről.

Másnap este pedig, az előzetes tervek szerint megrendezhetjük a Firefox3
Guiness-rekord találkozót (sörözést), várhatóan a korábbi HUP-sörözések
helyszínén, a Moszkva téren. De ez utóbbira majd hamarosan visszatérünk.

A vidékiek is szervezhetnének Download Day partit...

* * *

Addig is terjesszetek a hirt, hogy minel tobben csatlakozzanak hazankbol is
ehhez a kezdemenyezeshez!

Feltettem az LMV.hu esemenynaptaraba is:

http://lmv.hu/firefox3_download_day

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)