[ubuntu-hu] új banner

Gabor Suveg gsuveg at ubuntu.com
2008. Jún. 12., Cs, 06:59:43 BST

On Jun 3, 2008, at 17:14, After Modern wrote:

> nekem tetszik, de szerintem a linux for human beings-et nem érdemes
> lefordítani, legalábbis nekem így fura...
mar megbeszeltuk, hogy nem is szabad forditani, bar nekem tetszik
magyarul :)
jo a banner Crystal kozben csinalt mas bannert is, amit remelem ma mar
lathattok....

> [...]
> témával kapcsolatban ami a napokban jutott az eszembe:
> ha azt szeretnénk hogy cégek, szóval professzionális környezet is
> ráálljanak az ubuntu használatára, akkor a honlapot úgy kéne
> megcsinálni hogy kevésbé legyen a közösség a középpontban. Ezt úgy
> értem hogy a főlapon inkább az ubuntu bemutatására, lehetséges
> felhasználására (esettanulmány stb) irányuló infók, doksik, LoCo
> elérhetőség, nemzetközi szolgáltatások stb lennének, és egy
> kattintással beljebb lenne az ami most van.
> ez csak egy ötlet, lehet hogy triviális, lehet hogy nem ez a tuti, de
Pontosan ezt csinaljuk a kovethezo ubuntu.hu odalon :)

Roviden leirom hogy allunk:
1. keszul uj design - legfontosabb szempont a WAI, de szemcukorka is
lesz :)
2. struktura atalakitas hasonloan ahogy irtad, kicsit oszetettebb lesz
a dolog, de a lenyege ez.
3. es tobb 'kisebb' fejlesztes is az asztalon van: aktiv banner, a
szamlalos banner alapjan

tehat megy a munka, ami jelenleg meg nem annyira latvanyos, bar a
design nekem nagyon tetszik stb.
de ami fontos: akinek van ideje, tudasa, kedve valamit hozzatenni a
munkahoz, jelelentkezzen nalam :)

Gabor Suveg
Ubuntu Member