[ubuntu-hu] Firefox3 Guiness-rekord kiserlet / talalkozo / poloatvetel

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2008. Jún. 3., K, 18:20:55 BST

KamiHír írta:

> Én ezt mindenképpen fontosnak tartanám!
>>
> Ezzel csak az a baj, hogy tudjuk, mikor lesz? Mert ugye arról nemigen
> szól a fáma. De én benne vagyok.

Rátapintottál a dolog gyenge pontjára :(.
Ugyanakkor van egy olyan sejtésem, hogy a nagy felhajtásra való tekintettel egy pár nappal előtte ki fogják dobolni,
hogy figyi emberek, jövő szerdán lesz a download day, ne felejtsétek el. Ekkor már lehet rendezni egy kisebb akármit,
legfeljebb nem lesz nagy. De lehet persze hogy nem így lesz, csak filozofálgatok hogy én hogy csinálnám :).

kg