[ubuntu-hu] új banner

After Modern aftermodern at gmail.com
2008. Jún. 3., K, 16:14:26 BST

nekem tetszik, de szerintem a linux for human beings-et nem érdemes
lefordítani, legalábbis nekem így fura...

ha már itt tartunk (népszerűsítés) akkor még egy gondolat a honlap
témával kapcsolatban ami a napokban jutott az eszembe:
ha azt szeretnénk hogy cégek, szóval professzionális környezet is
ráálljanak az ubuntu használatára, akkor a honlapot úgy kéne
megcsinálni hogy kevésbé legyen a közösség a középpontban. Ezt úgy
értem hogy a főlapon inkább az ubuntu bemutatására, lehetséges
felhasználására (esettanulmány stb) irányuló infók, doksik, LoCo
elérhetőség, nemzetközi szolgáltatások stb lennének, és egy
kattintással beljebb lenne az ami most van.
ez csak egy ötlet, lehet hogy triviális, lehet hogy nem ez a tuti, de
gondoltam azért ideírom...

aftermodern

http://aftermodern.dyndns.org
+36-20-324-11-14 (RM)