[ubuntu-hu] Melyiket?

Retz Károlyné retz.karolyne at chello.hu
2008. Júl. 31., Cs, 10:37:45 BST

Üdv!

Szeretném a segítségedet kérni, mégpedig abban az ügyben, hogy vettem egy Windows Vista Home Prémiummal ellátott gépet, de sajnos nem működik rendesen.
Vista mellé szeretném feltenni az Ubuntut, de sajnos nem tudom melyik változatát.
A gép adatai a következőek:
 Windows VistaR Home Premium, IntelR CoreT 2 Duo T8100 (2.1GHz, 800MHz FSB, 3MB L2 Cache), 16"" WXGA Acer CineBriteT TFT LCD, 2*2GB RAM, 320GB 5400rpm Hard Disk Drive, 1X Blu-ray DiscT/DVD-Super Multi double-layer drive, Mobile IntelR PM965 Express Chipset with NVIDIAR GeForceT 9500M GS 512MB VRAM, IntelR Wireless WiFi Link 4965AGN (dual-band quad-mode 802.11a/b/g/Draft-N), 6 cell Li-ion Battery, 6-in-1 card reader (SDT, MMC, MMCplusT, MS, MS PRO, xD), 0.3 MP Crystal Eye Webcam, Bluetooth 2.0, Acer Bio-Protection fingerprint solution, DolbyR Home Theatre Digital Surround Sound Technology, McAfeeR Internet Security Suite 60 Day Trial.

Légyszíves segíts nekem ebben?

Tiszt Retzné