[ubuntu-hu] Ubuntu 8.04 NVidia AC97 hangkartya - nincs hang

Kaszás Ferenc apoth at freemail.hu
2008. Júl. 28., H, 07:10:13 BST

Udvozlok mindenkit!

Egy Abit NF-7 alaplapra integralt NVidias AC97 hangkartyat probalok
megszolaltatni Kbuntu 8.04-en.
Kubuntu 8.04, es Mythbuntu 8.04 alatt is probaltam, mindket disztron
ugyanaz az eredmeny: latszolag minden rendben van, hang viszont megsincs.
Lspci helyesen megtalalja a kartyat, lsmod szerint a modulok is be
vannak toltve, mindket disztro konfiguracios progijaban latszik a
hangkartya, alsamixeren minden csuszka fel van huzva, nincs nemitva egy
csatorna sem. Az eddig probalt programok (amarok, XMMS, MythTV, XBMC)
megfeleloen mukodnek, hibauzenetet nem adnak, csak eppen hang nem jon ki
a gepbol. 2.6.24-16, es 2.6.24-19 -es gyari kernellel is probaltam, de
ugyanaz az eredmeny. A gepen regebben is volt mar linux, akkor telepites
utan mukodott is a dolog (ha jol emlekszem, 7-es ubuntuval). HTPC-kent
szeretnem hasznalni a gepet.
Ha valaki talalkozott mar a problemaval, es ennyi info alapjan is tud
segiteni, kerem tegye meg, a logokat delutan tudom elkuldeni a levlistara.
A segitseget elore is koszonom!
K. Feri