[ubuntu-hu] Fórum.

László Szaksz szakszlaci at gmail.com
2008. Júl. 27., V, 15:38:56 BST

heló.
nézd, én mint mezei felhasználó, nekem megfelel, és olyan mint én aki nemért
a programozáshoz,
de szeretett volna egy rendszert ami nem omlik össze, és ezt meg is kaptam,
ja, és még ingyen is, továbbá lehetnek legalábbis szerintem bármilyen bárgyú
kérdések és a hozzá tartozó válaszok, de ebből tanulni tudok.
nemértelek, hogy miért reklamálsz. vedd figyelembe, hogy ez a help lista, és
itt mindenkinek adnak valamiféle tanácsot, ha valaki ismeri a megoldást az
adott problémára.
üdv.