[ubuntu-hu] Eltünt Win hálózat

laci60 laci60 at lajt.hu
2008. Júl. 15., K, 17:54:30 BST

Sziasztok
Kezdő vagyok az Ubuntuban de szimpatikus szívesen használom.
A net Ruterrel van megosztva telepítés után minden tökéltessen működött (net,helyi hálózat)
Megkíséreltem megosztani az ubis gépem meghajtóit a Megosztott mappák (shares-admin) segítségével.
Ez hiányolt és felrakott két csomagot, a megosztás az természetesen nem sikerült a Win gépek nem láttak engem
de már az én gépem sem látják a win gépeket. Az asztalomra rakott parancsikonokra kattintva (Win meghajtókra mutat)
A Windows megosztás csatolása meghiúsult! üzenetet küld. Most már nem is annyira akarom megosztani a gépem kibékülnék
ha én látnám a win gépeket. Tud nekem valaki segíteni? Előre is köszönöm. A netem az működik.
Laci