[ubuntu-hu] bluetooth headset

Péter Nagy antronin at gmail.com
2008. Jan. 31., Cs, 12:04:37 GMT

aquanoir <aquanoir at gmail.com> Ă­rta, 2008.01.30.:

> valakinek tapasztalata kékfog headsettel? felismertetés, párosítás
> folyamata hogyan?
>
> nokia6021 telefont könnyen fogadta ubuntu 7.10, wammu-val megy minden, ami
> szem szájnak ingere, de a headset beüzemelése nem sikerült... jó volna
> skypehoz.
>
> szép estét!
>
> --
> aquanoir

Nekem a Blueman project (http://blueman.tuxfamily.org/) sokat segĂ­tett. IQUA
BHS-701 headsetem van, nem volt a legjobb választás de megy. A mikrofonjával
még küzdök kicsit mert halk.
A Bluemannal most ha bekapcsolom a headsetet azonnal kapcsolódik a géphez
mivel már párosítva van. Skype-nál továbbra is meg kell mondani neki, hogy
melyik hardvert használja ki és bemenethez, és nem is nagyon tudok rá jó
szabály kitalálni. Illetve ami nekem még hiányzik, az az hogy egyszerre
legyen a kimenet a headseten és a standard hangkártyán, egyfajta
kihangosításként.

--
NP