[ubuntu-hu] ubuntu + ?

aquanoir aquanoir at gmail.com
2008. Jan. 29., K, 10:22:44 GMT

vadulás? hol? :)

azt hiszem, félreértés van. egy humoros/mosolgós megjegyzésre válaszoltam
hasonlo stĂ­lusban. azt hiszem, a smiley jelzi, hogy nem Ă©rdemes komolyan
venni.

de érdekelne, hogy miért sértené a rendszerem, ha hozzáadok más
repositorykat?
az én felelősségem, hogy mit művelek. az egész debian repot is hozzáadhatom
akár, és 20 másikat, amiben megbízom; a rendszerem stabil marad, ha tudom,
hogy mit csinálok.
éppen ez az egyik gyönyörűség ebben a debianos csomagkezelő-rendszerben.
kontroll alatt van minden.