[ubuntu-hu] ubuntu + ?

PT york at freemail.hu
2008. Jan. 29., K, 06:42:09 GMT

Szia

> Az első említett oldalt megnéztem és ott a "Repository Howto" linkre
> kattintva az ubuntu.com help oldalára jutottam. Ott mást nem
> találtam, csak hogy törvényességi okokból nem kerültek be az említett
> oldalon található csomagok. Valamint frankón le van írva, hogy hogyan
> kell hozzáadni ezt a tárolót és a GPG kulcsát.
Majdn minden home reponal ott a kulcs hozzadasanak modja, ez nem jelent
semmit, csak azt hogy nem warningol az apt. En pl. kulso repo kulcsat
soha nem adom hozza, pontosan tudni akarom mi megy fel kulso idegen
helyrol.

> Felmerült bennem tehát a kérdés, hogy ha ennyivel is támogatja az
> ubuntu, hogy felteszi az oldalára a leírását, és megad minden
> segítséget, hogy használják, akkor miért nem javasolt a használata.
> Nem kötözködni szeretnék, csak nem értem a dolgot.
Azert mert pl. az ubunut.hu irc csatornajan mar nem egy esetben jottek
segitseget kerni olyanok akik a fent emlitett repo miatt szivattak
magukat, csak azert mert valahol azt olvastak, hogy abbol kell ezt meg
azt feltenni.
Kulso repokat csak ovatosan, indokolt esetben es korultekintoen tessek
hasznalni.

York.
---
E-mail: york at freemail.hu