[ubuntu-hu] mount

Zoltan Tibenszky tzg6sa at gmail.com
2008. Jan. 27., V, 23:47:53 GMT

Sziasztok!

Az fstabban benne van az a sor aminek alapján be kellene töltenie a
meghajtót. Az UUID-t leszámítva ugyanaz áll ott, mint a másik ntfs
partíció mellett, amivel nincs problémám.
# /dev/hda1
UUID=88F2EB10CD0EB400 /media/hda1     ntfs    defaults,umask=007,gid=46
0       1

A "sudo mount -t ntfs /dev/hda1 /media/hda1"-el mountolom kézzel.

Ti látjátok, hogy mi lehet a probléma? Én sajnos nem értek hozzá eléggé.

Üdv!
Zoli