[ubuntu-hu] mplayer error - gnome_screesaver_control()

thomas.levlist at gmail.com thomas.levlist at gmail.com
2008. Jan. 26., Szo, 21:53:23 GMT

Nalam is ugyan ez van, de en parancsorbol hasznalom inkabb. Viszont ami engem
idegesit az a kepernyo mindket szelen kb 1--1 cm-es fekete fuggoleges csik
akar gui alol akar consol-bol inditom. Probalkoztam tobb videokimenettel (gl,
gl2, xv, X11, xvidix) ez a ket csik mindig ott van. Hogyan tuntethetnem el?

Thomas