[ubuntu-hu] mplayer error - gnome_screesaver_control()

Zoltan Tibenszky tzg6sa at gmail.com
2008. Jan. 26., Szo, 19:49:45 GMT

Hi!

Gnome alatt is kiirja ezt nekem , de film közben nem kapcsol be a
képernyővédő. Jobban belegondolva nincs is képernyővédőm :D csak a
monitorom kapcsol ki. De filmnézés közben ez még nem fordult elő.
Az engem is érdekelne, hoyg hogyan lehet megszabadulni ettől a
felesleges üzenettől.

Minden jót!
Zoli