[ubuntu-hu] Boot menü

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2008. Jan. 25., P, 19:28:00 GMT

Ezzel a dátummal: Friday 25 January 2008 19.52.00 Vincze Mihály ezt írta:
>             Helló !Kérdezem a T. hozzáértőket,hogy tudom a boot
> menütszerkeszteni. a gépen egy xp és az ubuntu 7.04 van aTelepítés és
> frissítés után a  közös boot menüben megjelent azUbuntu kernel
> 2.6.20.16 genericazUbuntu kernel 2.6.20.15.genericvolt a frissítésigez
> utóbbit szeretném a boot menübőlkivenni mert a magasabb verzió számmal
> jelőlttellépek be az Ubiba.ha kérhetném a válaszok adásánál vegyétek
> figyelembehogy egy kezdő Ubuntus ül a gépnélÜdv: Mitya

Üdv!

Szerintem hagyd békén egyelőre, később még esetleg jól jöhet, ha régebbi
kernellel indulsz.
Ha mindenképpen el akarod takarítani, akkor nyiss egy konzolt, aztán
sudo gedit /boot/grub/menu.lst
A fájl vége felé commenteteld (#) ki azt a pár sort, ami nem kölllll.

--
Üdv:
Szilvió

"Felix, qui potuit rerum cognescere causas." (Vergilius)