[ubuntu-hu] Boot menü

János Illés ijanos at gmail.com
2008. Jan. 25., P, 19:15:57 GMT

Ha eltávolítod a korrábi kernelt akkor magától frissülni fog a boot menü.
http://ubuntu.hu/konyvlap/alkalmazasok-telepitese-ubuntura

Ha nem szeretnéd eltávolítani a régi kernelt akkor a
/boot/grub/menu.lst fájlt kell kézzel szerkesztened (ehhez root jogra
lesz szükséged), viszont újabb kernel frissítéskor a fájl úgyis
újragenerálódik majd.