[ubuntu-hu] gyorsbillentyk

aquanoir aquanoir at gmail.com
2008. Jan. 24., Cs, 14:40:53 GMT

sziasztok,

erről a témáról eszembe jutott egy:
nem tudtam megoldani, hogy a SUPER+D billentyű legyen, ami a desktopra vált.

a super+valami gombokat használom a compiz effektes megoldásokhoz, így az
alt szabad marad, szóval szeretném így az asztal előtérbe hozatalát is, de
erre nem ad lehetőséget a gyorsbillentyűbeállító csodafelület. ahogy
lenyomom a supert, máris beírja kombinációnak, ahelyett, hogy várna a kísérő
billentyűre.

mi a megoldás?

--
aquanoir