[ubuntu-hu] felirat még

János Illés ijanos at gmail.com
2008. Jan. 18., P, 11:05:49 GMT

Hopp és hmm. kis ikonzisztenciát vélek felfedezni a manoldal és a
valós működés között, saját kis kísérletezgetésem eredménye szerint a
legjobb eredmény akkor érhőet el ha a következő kapcsolót használjuk:
-vf expand=0:-80

ekkor alul felül megjelenik egy 40px széles csík, ez azért jó mert a
video nem "csúszik fel" fullscreenben, valamint annak ellenére hogy a
man szerint ilyenkor az osd default értéke kikapcsolt, ha kézzel
bekapcsolom (:1) akkor magán a filmen nem jelenik meg, csak a fekete
sávban. Ellenben ha az osd értéket nem piszkálom akkor tökéletesen
működik.

ps: csatoltam a saját mplayer configomat, gyakorlatilag egy neten lelt
config modosítása. ~/.mplayer könyvtárba kell másolni. Főbb
tulajdonságai, hogy kisebbre veszi az osdt valamint az mplayer
csípőböl betölt minden a mozi nevét tartalmazó feliratfájlt (ezek
között j és k gombokkal lehet váltogatni lejátszás közben). Ja igen és
software mixert használ, ezzel nagyon nagy hangerőt is ki tud csikarni
a filmekből, halk filmeknél jól jön!