[ubuntu-hu] felirat még

BOCZ Peter boczpeter at gmail.com
2008. Jan. 18., P, 10:06:15 GMT

Helló

Azt szeretném elérni, hogy ha feliratos filmet nézek, akkor a felirat
ne a filmen legyen, hanem a képernyő alsó részén majdnem mindig
rendelkezésre álló fekete területen. VLC-t használok, de végülis
használhatok bármi mást, amiben ezt be lehet állítani. A VLC-ben
számokkal lehet változtatni a pozíciót, de nekem nem sikerült így
semmilyen hatást elérnem. Odáig jutottam, hogy a felirat kellőképpen
nagy betűméretű és sárga, így legalább elüt a képtől, de az lenne a
tuti, ha ezen kívül alulra lehetne pozícionálni.

kösz
Boca