[ubuntu-hu] kulso kepernyo

Zoltan Tibenszky tzg6sa at gmail.com
2008. Jan. 17., Cs, 14:25:15 GMT

Egy Radeon Xpress 200M-es videokártyám van egy ASUS A6R laptopban. Ehhez
próbáltam meg külső monitort kötni.

Amin elcsodálkoztam az az, hogy az Adminisztráció menüben lévő
menüpontra kattintva először szétzilálta a saját képernyő és videokari
beállításokat, amin csak az xserver reconfigurálása segített, ezután más
rendszerbeállításokhoz nem nyúlva két nappal később pedig egy fekete
képet kapok, már a kattintásra is :(
Nem hardware hiba, mert XP alatt működik.

Milyen leírásokat találtál?

Üdv!
Zoli