[ubuntu-hu] APEH...

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2008. Jan. 16., Sze, 05:45:11 GMT

> A dolog így teljes:
>
> http://blog.connor.hu/2008/01/08/abev-linuxon-deb-csomagbol/
>
> Nem azért mert látogatottságot akarok növelni, hanem mert le van írva,
> hogy mi milyen feltételek mellett és hogyan van megoldva és használható.
>
> Egyébként nincs mit.
Szia!

Nem a látogatottságodat akartam növelni, csak megnéztem. :)
Ha jól csináltam mindent, akkor a te változatodat rootként kell
telepíteni (+ a nyomtatványokat), de lehet userként futtatni. Egy gond
kipipálva. :)
Ami még nagy problémát okozott az az, hogy mindenki látja a másik
felhasználó adóbevallásait. Úgy néz ki, ezt is megoldottad, aktuális
user home könyvtárába pakol mindent.

A nyomtatási hiba sajna maradt. Remélhetően hamarosan javítják a progit,
és abból készülhet az új deb csomag. ;)

Tényleg csak gratulálni tudok a munkádhoz! Megoldottad azt, ami az
APEH-nak nem sikerült. :)

Üdv:
Andrejka Balázs