[ubuntu-hu] rossz kepernyobeallitas

Zoltan Tibenszky tzg6sa at gmail.com
2008. Jan. 15., K, 14:14:17 GMT

Sziasztok!

Ismét megviccelt a linuxom. Most külső monitort akartam kapcsolni a
notebookomhoz. Rendszer->Adminisztráció->Képernyők és grafika
menüpontban a 2. képernyőre azt mondtam, hogy legyen másodlagos. Erre ő:
újra kell indulnia a beállítások érvénybelépéséhez. Megtörtént.
A baj: Az alapértelmezett képerenyőmet hirtelen nem ismeri fel. Illetve
egy 640x480 Plug'n'Play-nek ismeri fel az 1280x800-as kijelzőmet.
Próbáltam visszaállítani, de nem sikerült.

Hogy tudnám visszaállítani a kijelzőm típusát és felbontását?
Mit kéne tennem, ha később egy külső monitort/projektort szeretnék
csatlakoztatni a gépemhez?

Üdv!
Zoli