[ubuntu-hu] Photoshop Linuxra?

Gábor Gergely g.gergely1 at gmail.com
2008. Jan. 14., H, 20:47:47 GMT

Hali!

Én azért nem kapkodnám el a windows letakarítását mivel időnként akadhat
amit hirtelen csak ott tudsz majd megoldani.
Gondolom hogy az emlĂ­tett progi fent van neked windows alatt. A telepĂ­tett
progit másold át a windowszos oldalról linux alá és egyszerüen próbáld
elindítani az exe kiterjesztésű idítófilével. Nekem van olyan windowszos
progim amelyik így gond nélkül müx.

Azt sose felejtsd el hogy egy Linux nem dĂłzer Ă©s fordĂ­tva.
Ha gondjaid vannak sok anyagot találsz az ubuntu.hu oldalon vagy használd
pl. a Google-t

Sok sikert!
GG

H5 N214 <kajzingerz at gmail.com> Ă­rta, 2008.01.14.: