[ubuntu-hu] Photoshop Linuxra?

H5 N214 kajzingerz at gmail.com
2008. Jan. 14., H, 16:48:00 GMT

Sziasztok.

Zsolt vagyok. Már három napja Ubuntu Linuxot használok.

Elmondhatom, hogy nagyon megtetszett, egyenlőre a Windows mellett fut.

Meg is szabadulnék a Windowstól ha a photoshoppom tudnám futtatni Linuxon.

Letöltöttem a Wine alkalmazást el is indítja a telepítőt és ahogy elindult,
meg is áll és „lefagy" a képernyő, csak újraindítással tudok kilépni a
dermedt telepítőből.

Mit tegyek, hogy működjék a Photoshoppom anélkül nem létezem. Meg kell
tartsam a Windows partíciót is vagy van más megoldás?

(egyszerű felhasználó vagyok (lúzer) egyszerű megoldást keresek)

--
H5N214.blogspot.com