[ubuntu-hu] hotkeys

Duffer Péter dufferpeti at monornet.hu
2008. Jan. 13., V, 14:46:07 GMT

Glanthor írta:
> Hali!
>
> http://code.google.com/p/aceracpi/
>
> Nekem ez jött be, pl. lehet vele parancssorból fényerőt állítani, stb.
> Az Acer laptopokon vannak olyan gyorsbillentyűk, amiket a BIOS kezel
> oprendszertől függetlenül, és vannak amikhez driver támogatás kell,
> mert speckó regisztereket kell írni/olvasni. Én még fordítottam a
> cuccot, de ahogy nézem már van belőle csomag Ubi alá.

Szia!

Van Ubuntu alá csomag, de nem ment fel, ezért én is fordítottam. Most
már odáig jutottam, hogy Fn+akármi tökéletesen megy.
Viszont:
A power gomb mellett lévő 4 speciális gombocskát meg az Euro és Dollár
jelet még mindig nem tudtam életre kelteni. Próbáltam xev -el elfogni,
de nem generálnak keycode -t. Az acerhk modul be van töltve és aktív, de
ettől többet nem sikerült elérnem.

--
--<dp>--