[ubuntu-hu] Bluetooth

Tamas Miskolczi miskolczi at gmail.com
2008. Jan. 10., Cs, 15:27:36 GMT

Köszi!
 Így tényleg megy. Csak még a telefon nem látja a gépet.
Raktam fel még több obex komponenst így már lehet működne ha nem csak
egy tizedmásodpercre villanna fel mindkét eszközön (Egyszerre!) hogy
engedélyezem e. A reflexeim már nem a régiek de ilyen sebesség mellet
még az egyiket sem sikerült leokéznom. Pedig mindent automatikus
elfogadásra/kapcsolódásra állítottam.
Tényleg jó gyors az Ubuntu! :)

T.