[ubuntu-hu] Bluetooth

Tamas Miskolczi miskolczi at gmail.com
2008. Jan. 10., Cs, 14:45:46 GMT

Sziasztok!

Bluetooth probléma.
A telefonom szeretném kapcsolatba hozni a számítógéppel bluetoothon
keresztül.
A nemtudommilyen "Bluetooth-kezelő" -vel , ami alapból benne van az
ubuntuban.
A telefon Motorola v360. Felismeri de nem kapcsolódnak.  Unszimpátia
esete forog fenn.
A telefon viszont nem talál eszközt. A gép megtalálja a mobilt de: " az
Obex://[00:19:c0:65:6e:54] nem érvényes hely. Ellenőrizzem a
beállításokat és próbáljam újra. A beállításokban meg nem sok
beállítanivaló van... engedélyeztem mindenféle kapcsolatot.
Találtam még "gnome-obex-server" -fájlok fogadása bluetooth eszközöktől-
progit. szerinte is minden készen áll. de semmi.

Ötlet? De valami megoldás is jó lenne:)
Név: pic.png
Típus: image/png
Méret: 29177 bytes