[ubuntu-hu] Gyorbillentyűk

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2008. Jan. 9., Sze, 21:05:26 GMT

> A listára küldött "gomb" nevű script segít.
> Másrészt mi nem megy az xbindkeys-val? Nekem az összes parancs a konfigból
> működött.

Először is mindenkinek köszönöm a segítséget!

A gconf-editor-os megoldás is frankó, valószínüleg ez lesz beállítva
akár kézzel szerkesztve, akár a script segítségével.

xbindkeys-sel az a probléma, hogy nem reagál a gyorsbillentyűkre.
Mindent a megadott leírás alapján csináltam, de nem megy. Folyamatok
között megtalálom, tehát fut a progi. Még egy kicsit szenvedek vele, de
ha nagyon nem megy, akkor maradok a másik megoldásnál. :)

Mégegyszer köszönöm!

Üdv:
Andrejka Balázs