[ubuntu-hu] xdtv

Gabor SUVEG gabor at suveg.hu
2008. Jan. 9., Sze, 14:31:03 GMT

2008. 01. 9, szerda keltezéssel 13.20-kor quintus_13 at irj.hu ezt írta:
> Mélyen T. Ubuntu-lista!
>
> Szíves elnézéseteket kérem, amiért együgyű kérdésemmel fordultam
> Hozzátok! Némelyek szigorú ejnyebejnéje ellenére mégis ki fogom
> próbálni e disztribet, mert minden eddiginél stabilabbnak és
> kezelhetőbbnek ismertem meg. Remélem, véleményem kissé tompítja
> elkövetett bűneimet. :)
Nem a kérdésed 'szintjével' volt a bajom, hanem a stílussal. Köszönés,
minden nélkül: van xdtv ubuntuban? Máshol sem megy el ez a stílus.
Ugye ?

A másik pedig, hogy mielőtt kérdezel nézz utána, hátha _te_ is meg tudod
találni a választ a kérdésre a keresőkben, ubuntu fórumokon.
De ha nem megy, nem találod, vagy nincs lehetőséged akkor sincs gond,
csak ne várd el, hogy más fogja helyetted megoldani a problémádat.

Nem lett volna semmi gond, ha pl. úgy írod a levelet:

"hello,

nincs még ubuntum, de szükségem van az xdtv prorgramra. Azt tudom majd
használni?

Köszi,..."

Lehet, hogy páran félreértették a levelem, és pár érzékeny lelket
megsértettem. Őket sajnálom. De ne felejtsük el, hogy itt mindenki a
szabadidejében válaszol a levelekre.

> Üdvözlettel: Quintus
>         Szia! Részben egyetértek veled, de szerintem ez a
>         levelezőlista azért lett létrehozva, hogy segítse az Ubuntu
>         felhasználókat vagy akik Ubuntuval ismerkednek. Ha mégsem ez a
>         cél, akkor én is rossz helyre iratkoztam fel. Lehet, hogy jobb
>         lenne finoman megkérni az újakat, hogy használjanak keresőt,
>         nem egyből letámadni őket! Azt hiszem, hogy ez csak hozzáállás
>         kérdése. Üdv: Andrejka Balázs
Azért volt már pár emailed a listán, nem vagy már annyira új (nézd csak
meg első emailed és a tegnapit, látod a különbséget?).

Egy kis olvasnivaló:

Hogyan kérdezzünk okosan http://esr.fsf.hu/smart-questions_hu.html

--

További szép napot kíván SUVEG Gabor