[ubuntu-hu] xdtv

Karoly Gossler listak at connor.hu
2008. Jan. 8., K, 22:20:03 GMT

Üdv,

Gabor SUVEG írta:
> Szépen kérlek az ilyen kérdésekkel ne terheld a listát és az listatagok
> idejét ne rabold.

Nos, én szintúgy egyetértek az előttem szólóval. Ez nem egy kocsma ahova
az ember betérve azt mondja, hogy "Vazze, van sör?". Minden felvezetés
és egyéb intoritus nélkül. Ez egy levelező lista ahol a kulturált
társalgás alapvető szabályai érvényesek. Köszönés felvezető, minimális
helyesírási készség (a központozást és tagolás már nem említem, mert az
már tényleg odafigyelés és nyelvtani ismeretek kérdése).

Ezek olyan minimumok amiket az ember jogosan vár el egy olyan korban
ahol a szövegszerkesztés levélírás közben helyesírás-ellenőrzők
garmadája áll rendelkezésre bármelyik szoftverbe integrálva.

Nem arról van szó, hogy a parlamenti felszólalásokhoz hasonló
felvezetést írjon minden levélhez, de azért ne használjuk irc-nek a
listát. Ilyen alapvetésekre mindenki oda tud figyelni nemi, etnikai,
vallási hovatartozástól függetlenül. Igaz manapság már nincs annyira
sulykolva, de a levelezésnek és a listán való kommunikációnak is megvan
az etikettje, amit illő és elvárt betartani.
Kérem továbbiakban is ezek figyelembevételével írjunk a listára.

ui: Sári Gábor részére a leiratkozás gombot tudom javasolni. A hattyú
halála helyett az egy szimpatikusabb megoldás a véleménynyilvánításra,
-függetlenül attól, hogy egyetértek vele (is)-.  Igaz kevésbé látványos.
De hát valamit valamiért.