[ubuntu-hu] xdtv

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2008. Jan. 8., K, 20:06:13 GMT

Ezzel a dátummal: Tuesday 08 January 2008 20.33.03 Gabor SUVEG ezt írta:
> Szépen kérlek az ilyen kérdésekkel ne terheld a listát és az listatagok
> idejét ne rabold.
>
> előbb tanuld meg használni a googlet, yahoot, vagy mittoménmit, ezután
> az ubuntu csomag kezelőjét. És miután minden elérhető helyen utána
> néztél, és végképp nem találod még a project oldalán sem a megolást, és
> próbáltad a programot lefordítani is, utána tegyél fel kérdést.

Szia!

Bocsi, hogy szóvát teszem:
A kolléga az én szívembe sem lopta bele magát a hozzászólásaival és a
stílusával, sőt :)
De ha én pár napos újoncként olvasnám a listát, asszem megijednék, hogy ezek
után merjek-e kérdezni. Gondolom a hangnem kicsit - hogyisírjam - személyes
volt ;-)

--
Üdv:
Szilvió

"Felix, qui potuit rerum cognescere causas." (Vergilius)