[ubuntu-hu] tiltakozás

BOCZ Peter boczpeter at gmail.com
2008. Jan. 7., H, 11:13:53 GMT

On Jan 5, 2008 5:54 AM, Rabi József <jrabi at t-email.hu> wrote:
> azért teszem itt közzé ezt a linket mivel, ezzel úgy érzem egy kicsit
> tenni lehet a Linux érdekében, és ez nem kerül jelentős erőfeszítésbe
> (bár nem vagyok túlzottan optimista az ügy kimenetelét illetően). Ha van
> olyan aki még nem talált volna rá erre a kezdeményezésre és egyet ért az
> elvekkel, annak ide tenném a linket:
> http://www.blackpanther.hu/modules/wiwimod/index.php?page=Tiltakoz%E1s%21

Úgy látszik mégis túl sok erőfeszítést kíván a dolog, mert a
tiltakozók egy ilyen vicces wiki oldallal gondolták megoldani az
aláításgyűjtést. Nem vagyok egy kezdő nyeretlen júzer, de amikor már a
3. submitra sem került bele a nevem (feltehetően lockolás, párhuzamos
szerkesztés folytán), akkor otthagytam a francba.
A céllal egyetértek, de lehet, hogy ott kéne kikezdeni a dolgot, hogy
az állam egyáltalán miért szabályozza központilag az intézményi
szoftverek beszerzését?