[ubuntu-hu] tiltakozás

csola mail at csordaslaszlo.hu
2008. Jan. 6., V, 10:56:01 GMT

Takács László írta:

>      >  Ha vmelyik linux is ilyen konnyen kezelheto lesz, akkor nyilvan mas
>      > lesz a helyzet, ez ilyen egyszeru.
>
>     Van már ilyen Liunux,szerintem több disztrib is.
>
> Többek közt az Ubuntu is!
Igen, igen... Csak az a baj, hogy rohadt nagy úr a megszokás és a
butaság ;-) !!!
Nem csak a tikárnőket rémíti el, hogy új operációs rendszert kell
használniuk, hanem a magasabb végzettségűeket is! (saját cégemről
beszélek, senki ne vegye magára :-)
Hiába van az, hogy a használt alkalmazásokban semmi különbség nincs
(ugye lényegében: szövegszerkesztés, táblázatkezelés, esetleg bemutató
készítés!) eleve nagy az ellenállás, mert hátha valami újat kell
megtanulni...
Én ezt úgy próbáltam meg áthidalni, hogy az operációs rendszer
változásról nem is kell az érintetteknek tudnia...

warp