[ubuntu-hu] egy kezdő

Tutajos1-freemail tutajos1 at freemail.hu
2008. Jan. 5., Szo, 11:54:53 GMT

Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok és segítségre lenne szükségem - ha eseteg valaki
áldozna rám egy kis időt akkor megköszönném.
Csak csomagból tudok telepíteni, de ha van egy letöltött progim amit én
szeretnék felrakni akkor már elakadok.
Adva van egy fájl Pl:
firefox-3.0b3pre.hu.linux-i686.tar.bz2
Ezt szeretném feltelepíteni - ha egyáltalán ezt lehet Ubuntu alá.
Szóval elmagyarázná valaki lépésről-lépésre, hogy mit kell csinálni.
A fájlt kicsomagoltam, ennyi - eddig jutottam - hogyan tovább?
Esetleg valami link vagy hivatkozás ahol ez le van írva értelmesen -
szívesen elolvsnám, hogy fejlődni tudjak.

Köszi-Sanyi