[ubuntu-hu] tiltakozás

Rabi József jrabi at t-email.hu
2008. Jan. 5., Szo, 04:54:15 GMT

Sziasztok!

Én még csak most akadtam rá erre az akcióra, szerintem nincs túlzottan
propagálva az akció. Ez annyit tesz, hogy egy másik disztribúció által
szerkesztett oldalon felhívás jelent meg, amellyel tiltakozni
szeretnének az oktatási tárca és a M$ közötti szerződés ellen. Csupán
azért teszem itt közzé ezt a linket mivel, ezzel úgy érzem egy kicsit
tenni lehet a Linux érdekében, és ez nem kerül jelentős erőfeszítésbe
(bár nem vagyok túlzottan optimista az ügy kimenetelét illetően). Ha van
olyan aki még nem talált volna rá erre a kezdeményezésre és egyet ért az
elvekkel, annak ide tenném a linket:
http://www.blackpanther.hu/modules/wiwimod/index.php?page=Tiltakoz%E1s%21
Azoktól akiket ez nem érdekel, azoktól előre is bocsánatot kérek a
felesleges zaklatásért.

Üdv
jrabi