[ubuntu-hu] Ubuntu 7.10 + Bluetooth + Samsung D500

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2008. Jan. 3., Cs, 18:32:28 GMT

Köszi a választ, de sajnos nem jött be. :(

> gnome vfs obexet tedd fel. Így a Nautilus fogja látni a telefon fájljait.
gnome-vfs-ftp (csak ezt találtam) feltéve, most más a hibaüzenet.
Ha a fájlokat nem látom, az a legkevesebb probléma.
> Elvileg a Wammuval menni kellene...

Wammu-val egyáltalán nem is kéne mennie, mert a telefonomat nem
támogatja. :(
http://cihar.com/gammu/phonedb/samsung/
Ennek ellenére SIM-ről leszedi a telefonkönyvet és (ha kevés van) az
SMS-eket.

Várnék még egy-két ötletet, hátha sikerült valamit alkotni.

Nekem konkrétan annyi kéne, hogy SMS-eket (telefonban tároltakat is) ne
telefonnal kéne kiválogatni és törölgetni, ha összejön 100-200 db. Még
nagyon jó lenne, ha tudnék SMS-t is küldeni.

Üdv:
Andrejka Balázs