[ubuntu-hu] hiányosságok]

Tamas Miskolczi miskolczi at gmail.com
2008. Jan. 3., Cs, 18:14:16 GMT

A kover működik királyul.
csak: terminálból tudom elindítani.
az ablak méretén nem lehet változtatni. a felül lévő gomboknak csak a
fele látszik így.
Nem vészes  csak zavaró. teljes képernyőre nem lehet kirakni valahogy?
azt a cddb címet nem tudja valaki ahonnan a winamp kéri le az adatokat?
ez a free cddb sose talál meg nekem semmit. vagy awinampé nem nem Free?

tele vagyok problémákkal:)