[ubuntu-hu] hiányosságok]

Tamas Miskolczi miskolczi at gmail.com
2008. Jan. 3., Cs, 14:57:33 GMT

Nem megy a hivatalos java tesztelő sem. kattintsak oda és telepítsek.
már mindegyik volt fent és akkor sem.
home mappámban lévő.mozill könyvtárbana van egy plugins mappa abban
libflashplayer.so . ennyi.
indítottam terminálból. elindult. semmit nem írt utána.
Új felhasználónak sincs javaja.
about:plugins oldalon nem ír semmi javat.

be van jelölve a firefox beállításainál a tartalom fülnél a java engedélyezése

a linkeket is átnéztem ismét:
a /usr/lib/mozilla/plugins/libjavaplugin.so egy link
az /etc/alternatives/mozilla-javaplugin.so fájlra, ami szintén csak egy
link a /usr/lib/jvm/java-6-sun/jre/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so
fájlra.
így vannak.

ezeket megint végigcsináltam:

tamas at GEP:~$ java -version
java version "1.6.0_03"
Java(TM) SE Runtime Environment (build 1.6.0_03-b05)
Java HotSpot(TM) Client VM (build 1.6.0_03-b05, mixed mode, sharing)
tamas at GEP:~$ sudo update-alternatives --config java
[sudo] password for tamas:

3 választás adja ezt: `java'.

  Kijelölés    Választás
*         1    /usr/lib/jvm/java-6-sun/jre/bin/java
          2    /usr/lib/jvm/java-1.5.0-sun/jre/bin/java
 +        3    /usr/lib/j2se/1.4/bin/java

Üss entert az alap[*]-hoz, vagy a választás számát:
tamas at GEP:~$ sudo update-alternatives --config mozilla-javaplugin.so

2 választás adja ezt: `mozilla-javaplugin.so'.

  Kijelölés    Választás
/usr/lib/jvm/java-6-sun/jre/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so
          2
/usr/lib/jvm/java-1.5.0-sun/jre/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so