[ubuntu-hu] Ubuntu 7.10 + Bluetooth + Samsung D500

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2008. Jan. 3., Cs, 05:04:17 GMT

Sziasztok!

Samsung D500-amat szeretném Bluetoothon keresztül csatlakoztatni, és
hozzá szeretnék férni SMS-ekhez, telefonkönyvhöz, stb...
Odáig eljutottam, hogy fenn vannak a Bluetooth-hoz szükséges dolgok.
Értesítési területen ott a Bluetooth ikon, de amikor tallózni próbálok a
telefonon, akkor az írja ki, hogy Az obex://xx:xx:xx:xx:xx:xx nem
érvényes hely.
Feltettem a Wammu-t is, de sajnos ez nem támogatja a telefont, ezért
csak a SIM-en lévő telefonkönyv bejegyzéseket és SMS-eket olvassa ki,
valamint a telefon infóját.

Van valami ötletetek, hogy mit tudnék kezdeni vele?
Esetleg tudtok olyan telefon manager-ről, ami támogatja ezt a típust?

Üdv:
Andrejka Balázs