[ubuntu-hu] hiányosságok]

Takács László lacyc3 at gmail.com
2008. Jan. 2., Sze, 18:16:08 GMT

On Jan 2, 2008 9:13 AM, Tamas Miskolczi <miskolczi at gmail.com> wrote:

> Még egy kérdés: vírusirtó. kell egyáltalán használni? ClamAV ot
> találtam.

A kérdés java részére választ kaptál, ha jól láttam még a vírusírtót nem
válaszolta senki. Szerintem felesleges, hacsak nem üzemeltetsz valamilyen
szervert, mert akkor esetleg hasznos lehet ha felnyomják. Amúgy nem, persze
ha elég sok csatolmányt kapsz levélben és ezeket továbbítod is, akkor nem
árt, nehogy elküldj valakinek egy fertőzött állományt, ha bár neked nincs
közvetlen bajod belőle, közvetten viszont lehet. A ClamAV teljesen szabad
szoftver, tudtommal az Avast!-nak is van linuxos verziója. Lehet
szerencsésebb lenne a vírusdefiníciós fájlok összetettsége miatt azt
használni, de én még nem próbáltam

--
Takács László
lacyc3 at gmail.com