[ubuntu-hu] ****[SPAM?]**** Re: NTFS olvasas?

quintus_13 at irj.hu quintus_13 at irj.hu
2008. Jan. 1., K, 21:43:00 GMT

            Mindenesetre fura, hogy nem kizárólag linuxra koncentrálsz! Túl soknak tűnik a bába, és ilyenkor elvész a gyerek, akarom írni, a linux...-- Eredeti üzenet --Feladó: Kerti Balázs Gábor<kertib at linuxlap.hu>Címzett: Hungarian LoCo team mailing list <ubuntu-hu at lists.ubuntu.com>Másolat: Elküldve: 19:06Téma: Re: [ubuntu-hu] ****[SPAM?]**** Re:  NTFS olvasas?Jesszusom...ez most komoly...? Hat jo. kozel 10 eve a SuSE-val kezdtem, aztan UHU-t hasznaltam, aztan  sokaig a Novell Enterprise Linux 10.0-t, es most Ubuntu-t.  "Munkam  soran" pedig Tru64UNIX, SCO Unixware-t, AIX-et, Solarist, valamint  WindowsXP-t hasznaltam, hasznalok, és fogok hasznalni. A jovot pedig nem  latom, nem kizart, hogy egyszer Mac OS-t vagy valami mas/korszerubb OS-t...

A legjobb hitel?
Meg fog döbbenni, mennyire olcsó lehet az Ön hitele. Tegyen próbára minket!
http://www.portfoliomoney.hu/befektetes.html