[ubuntu-hu] hiányosságok

Tamas Miskolczi miskolczi at gmail.com
2008. Jan. 1., K, 18:08:07 GMT

Üdv!

Nemrég tértem meg. (ubi7.10) De még vannak kétségeim:)
Vagyis hiányosságok ami miatt még a vindózhoz kell fordulnom.
Ezek e következők:

olyan cd író program amivel tudok úgy csinálni cd borítót hogy beolvassa
mi van a lemezen és nem kell mindent beírkálnom. Mondjuk még semilyen
garfikus(!) borítószerkesztővel nem találkoztam. Még a nero linux sem
csinálja.

scanner: mustek 1200ub plus. felismeri de nincs hozzá driver. Mindenféle
sane, xsane, kooka fent van a gépen. a kooka egy másik típúsú mustek
drivert ajánl fel de nem megy vele. a támogatott scannerek listájában
nincs benne.

Linuxdc++: baromi lassú és lefelé nem tölt. nem is keres. valknut sem.
router nélkül sem. tettem fel wine-re windows-os progikat de nagyjából
mindegyiknél ez a helyzet.

java plugin nem műxik a chat.hu-n. de csak ott. eddig. firefox.

2 hangeszköz van a gépben. általában azon jön a hang amelyiken
szeretném. de néha egyes programok a másikat választják.És nem valami
élvezetes amarokkal zenét hallgatni usb telefonon:)
Ahol lehetett beállítottam melyik hangeszközt használja, de amelyik
proginál nincs beállítási lehetőség az tuti nem a jót választja.

kétpaneles fájlkezelő. eddig a gnome commander a legszimpatikusabb de
nem tudok vele egyszerre több fájlt kijelölni.

ha valamilyen open office alkalmazás fut belassul a gép. 2.4 celeron,
1giga ram, geforce fx5200.

néha nem reagál a gép a kikapcsolásra. megy tovább mintha mise történt
volna.

Az Evolution-ban a letöltött levelekben lévő képeket külön egyesével
kell megnyitni. Fárasztó.

Nagyjából ennyi. Ezekben a témákban várom az instrukciókat. De nagyon
szájbarágósan ám!

Tamás