[ubuntu-hu] ****[SPAM?]**** Re: NTFS olvasas?

Kerti Balázs Gábor kertib at linuxlap.hu
2008. Jan. 1., K, 18:06:17 GMT

Jesszusom...ez most komoly...?
Hat jo. kozel 10 eve a SuSE-val kezdtem, aztan UHU-t hasznaltam, aztan
sokaig a Novell Enterprise Linux 10.0-t, es most Ubuntu-t.  "Munkam
soran" pedig Tru64UNIX, SCO Unixware-t, AIX-et, Solarist, valamint
WindowsXP-t hasznaltam, hasznalok, és fogok hasznalni. A jovot pedig nem
latom, nem kizart, hogy egyszer Mac OS-t vagy valami mas/korszerubb OS-t...

No most akkor ki is vagyok?

Balazs