[ubuntu-hu] pendrive csatolás

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2008. Feb. 27., Sze, 21:10:21 GMT

Velegi írta, 2008-02-27 12:56 keltezéssel:
> Ki tudja megmondani, hogy miért csak akkor látja az  rendszer a
> Pendrive-ot amikor a mobilrack is megy, egyébként
> hibaüzenet: NTFS signtur is missing. Failed to mount '/dev/sdc1/'
> érvénytelen parameter.... or whole disc instead of a partition.... stb,
> hogy kell beállítani?
>
> köszi:: Velegi
Szia!

Nem vagyok nagy mágus, de arra tudok gondolni, hogy fstab-ban  be van
állítva, hogy a rackben lévő HDD-t mountolja, ezt nem találja, és ezért
keveredik meg a rendszer. Én legalábbis ezt nézném meg először.

Kéne még egy-két infó, és szerintem többen is megpróbálnak segíteni!
Pl:
CD/DVD-t mountol rendesen?
Milyen fájlrendszer van a pendrive-on és a rackes HDD-n?
Működik-e másik, esetleg Windowsos gépen a pendrive?
Mi van az fstab-ban?
Más pendrive-val is ez a helyzet?
stb...

Üdv: