[ubuntu-hu] mi van az ubuntu.hu-val?

Péter MÁTÓ mato.peter at andrews.hu
2008. Feb. 27., Sze, 17:44:45 GMT

Szilveszter Farkas a következőket írta: (Wed, Feb 27, 2008 at 02:12:00PM +0100)
> A hosszabb leállásért cserébe viszont örömmel jelenthetem, hogy az egy
> hete tartó teljesítményproblémák megoldódtak, így mindenki a régen
> megszokott sebességgel és válaszidővel böngészheti az ubuntu.hu-t.

Kár, hogy ez eddig tartott, de ha nem költözik el decemberben az ubihu, akkor
már rég kiderítettük volna, hogy mi a gond a virtuális gép teljesítményével.
(Egyébként az volt a gond, hogy az IO szánalmasan lassú volt, egy kernelcsere és
a váltás K/Qemu-ról KVM/Qemu-ra úgy néz ki meghozta a várt eredményt. Még lehet
javĂ­tani a virtio-val, de ezt nem az Ă©les rendszeren akarom kitesztelni :) Ă©s ha
nem lesz gond a teljesítménnyel, akkor megvárom vele a Hardy-t, hogy ne kelljen
bénázni unsupported kernellel.)

> Ezúton is köszönöm a türelmeteket, és sajnálom, hogy a HUP-os topik
> anyázásba torkollt (van valakinek esetleg backupja arról, kíváncsi
> lennék...)

Én is kíváncsi lennék rá... Nem olvasta valaki? Ki anyázott és miért?

ĂĽdv
	atya

%%| http://fsf.hu |%%%%%%%%| FSF.hu Alapítvány - Mert a szabadság viccesebb. |%%
Név: nem elérhető