[ubuntu-hu] nyomtató hozzáadási gond KM 2430DL

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2008. Feb. 20., Sze, 16:30:55 GMT

Sziasztok!

Van egy KonicaMinolta 2430DL lézernyotató, amit ubuntu alapból nem ismer fel.
Annó azért vásároltuk, mert van hozzá linuxos "driver", de csak rpm
csomagban.
Akkoriban feisty (vagy lehet, hogy még edgy) alá úgy tettem fel, hogy az
rpm-ből csináltam deb-et. Rég volt, nem emlékszem pontosan, de biztos, hogy a
ppd megadása kevés volt neki.
Most egy új Guszti alá szeretném feltenni, de nem sikerül. Ugyan felmegy, de
csak generic textprinterként. A már említett debcsomagot felraktam,
így /usr/share/cups/model/Konicaminolta könyvtárban ott van a ppd.gz fájl, de
hiába jelölöm ki nyomtató hozzáadásánál, cups server sz*rakodik, és nem
telepíti.
Ha érthetően írtam, amit írtam, és valakinek van ötlete, nagyon megköszönném,
ha segítene.

--
Üdv:
Szilvió

"Felix, qui potuit rerum cognescere causas." (Vergilius)