[ubuntu-hu] kde probléma

Kovács Áron kovaron1 at gmail.com
2008. Feb. 19., K, 13:29:35 GMT

Helló!
még új vagyok itt az ubuntu világában, és sajnos már majdnem az elején
akadályba ütköztem :(
felraktam az ubuntut, és utána kitaláltam ,h rakok fel kdet is, szal
apt-get install kubuntu-desktoppal fel is raktam.
ezek után amikor felment, jött ám a gond..
belépek kdebe, az kurzor felbontása átvált kb 640*480-asra, a tálca viszont
rendesen az általam
gnome alatt használt felbontásban jelenik meg, vagyis 1280*1024
megnéztem az xorg.conf-t, bemásolom ide a vonatkozó részeket.:

Section "Monitor"
    Identifier    "730ED"
    Option        "DPMS"
EndSection

Section "Screen"
    Identifier    "Default Screen"
    Device        "ATI Technologies Inc RV350 AP [Radeon 9600]"
    Monitor        "730ED"
    DefaultDepth    24
    SubSection "Display"
        Modes        "1280x1024" "1024x768"
    EndSubSection

a felbontásokat én írtam erre a kettőre. elvileg jók ezek így, nem?
vagy ha nem, mit adjak még hozzá? van értelme a monitor részhez beírni a
frekvenciákat,
segíthet az? honnan veszi a kde a beállításait, ha nem innen? illetve lehet
valahol a felbontását
parancssorból állítani?
régen még fedora alatt használtam egy ati drivert, nevezetesen fglrx volt a
neve, ha
jól emlékszem, és létezik ez ubuntuhoz, és segíthet valami az én
problémámon, ha felrakom?
köszönöm előre is a segítséget :)
Kovács Áron