[ubuntu-hu] (nincs tárgy )

Gábor Gergely g.gergely1 at gmail.com
2008. Feb. 11., H, 22:07:05 GMT

Számomra sokkal kezelhetőbb mint az UHU, igaz én nem tanultam soha
számítástechnikát.
Én csak egy érdeklődő felhasználó vagyok és még így is vannak gondjaim bár
igaz egyre több az örömöm is akad a dologgal kapcsolatban. Sokat köszönhetek
az UHU-s kínlódásaimnak meg annak hogy megtűrtetek. A dolgaim 90%-ig
ubuntuval vannak megoldva, bár a hétvégén egy öreg gépre felraktam egy 1.2-t.

Te se fogod elkerülni a sorsodat mert ha már nézelődsz akkor te is az
"áldozatok" közé tartozol.

GG

ui: A csevejtől azért nem akarok megválni